باز‌بینی ورژن موبایلی دستگاه لیزر و دسکتاپ سایت رقبا

دیدن و بررسی کردن صفحه های وبسایت دستگاه لیزر رقبا , با هر ساختاری که برای ورژن دسکتاپ یا این که موبایلی خویش در لحاظ گرفته باشند ( در رابطه با ساختار صفحات وبسایت ها , در مقاله ی بعدی به طور کامل توضیح خوا هیم بخشید ) , میتواند برای شما دوچندان سودمند باشد . بررسی این سایت ها دستگاه لیزر , می‌تواند برای تشخیص هرگونه تفاوت فی مابین نسخه تلفن همراه یا دسکتاپ تارنما ها در به کار گیری کلیدواژه ها , به پژوهش ها شما در زمینه‌ی کلیدواژه ها یاری دهد . این مبحث را در مقاله ی بعدی ادامه خوا‌هیم بخشید .
عملکرد کلیدواژه ها در گوشی دستگاه لیزر

در هرحال می بایست همواره در مسیر با صرفه سازی کلیدواژه هایتان در نتایج جستجوهای موبایلی حرکت نمائید و با چک مداوم از ترقی آنان اطمینان حاصل فرمائید &# دستگاه برش لیزر یک ابزار کارآمد برای ردگیری مرتبه بندی کلیدواژه ها در موبایل است . از روش این ابزار شما می توانید سعی دستگاه لیزر کلیدواژه هایی که فعلا در ورژن دسکتاپ وبسایت خود مورد انگیزه قرار داده اید را با دقت بالا ردگیری نمائید و موتور جستجو گر و حالت مربوط دستگاه لیزر به آن را مشخص کنید .

دستگاه لیزر تلفن همراه

علاوه بر این , لغت ها جستجوشده ی دیگری که ممکن است در ورژن دسکتاپ , آیتم انگیزه قرار نداده باشید , اما در تحقیقات اخیر خود آن‌ها‌را شناسایی کرده اید را هم از این نحوه ردگیری نمایید .

بعداز وارد کردن کلیدواژه ها و انجام اولین کپی در این اپلیکیشن , خواهید دید که تارنما شما اکنون , در نتایج جستجوی موبایلی برای هر عبارت چه گونه کار می کند .
جستجوی دستی

علاوه بر ردگیری کلیدواژه هایتان , شما باید سکو بندی های مربوط به خودتان را در زمان های متفاوت محاسبه فرمایید ; این فعالیت به شما کمک می کند از وضعیت کنونی جستجوها در رابطه با تجارتتان مطلع گردید , بعلاوه , به شما نشان می دهد که وبسایت شما در نتایج جستجوهای موبایلی چگونه ظواهر میگردد ( عنوان ها , توضیحات متا , URL ها و غیره . ) .


شما می‌توانید خودتان با به کارگیری از یک دستگاه تلفن همراه , جستجوی موبایلی را مشابه سازی فرمایید , ولی در این رابطه , چندین ابزار دستگاه لیزر مانند User – Agent Switcher وجود دارا‌هستند که می توانند به طور آنلاین مانند یوزرها دستگاه لیزر متفاوت رفتار نمایند و جستجوهای موبایلی را در دسکتاپ شما مشابه سازی نمایند .
Google Search Console

کاربرد دیگر Google Search Console , شناسایی کلیدواژه هایی است که اینک , جايگاه ی بالایی را در جستجوهای موبایلی برای شما به همراه دارا‌هستند , ولی لزوماً در ورژن دسکتاپ یا ردگیری ها , آنان را مورد هدف قرار نداده اید . با به کارگیری از گزارشات بدست آمده از Search Analytics report با کلیک روی قسمت ‘ Queries ’ و بعد از آن انتخاب CTR و Position , میتوانید عبارت های جستجو شده ای را که عملکرد بالایی دارا هستند و شایسته ترین جواب را از کاربران موبایلی اخذ می نمایند , شناسایی فرمایید .
بازبینی سایت کنونی

باز بینی و مرور بخش های متفاوت تارنما برای درک کردن اینکه کاربران موبایلی , در حال حاضر چه گونه تارنما ما را می‌بینند , دستگاه لیزر اهمیت اکثری دارااست . یک کدام از ابزارهای سودمندی که به شما این قابلیت را میدهد که ملاحظه کنید وب سایت شما در دستگاه های متفاوت چه‌طور اکران داده می شود , Screenfly است :

با وجود اینکه شما میتوانید برای باز بینی وب سایت خویش از ابزارهای مختلف سود کنید , ولی هیچ یک از این ابزارها به میزان ی این‌که خودتان این کار را از روش دستگاه های مختلف انجام دهید , ظریف و صحیح نخواهد بود . به این ترتیب از بین موبایل هایی که بین کاربران بیش تر مورد استفاده قرار می‌گیرند ( که قبلاً راجع به آن توضیح دادیم ) ۵ تا از دوستداشتنی ترین ها را انتخاب فرمایید و طرز ی اکران و قسمت های گوناگون وب سایت خویش را در آنان باز‌نگری نمائید .

البته در‌صورتی‌که هنوز ورژن موبایلی تارنما خویش را فعال سازی نکرده اید , نمی توانید انتظار سود ی چندان مثبتی از این باز بینی داشته باشید , اما با این وجود می‌توانید اطلاعات مهمی از قبیل اینکه قسمت های گوناگون ( دکمه ی خرید , دکمه های فراخوان , داده ها مرتبط با تماس و غیره . ) بهتر است در چه جایی از وب سایت شما ظواهر شوند که بر تجربه و تبدیل کاربران اثرگذار باشند , را به دست آورید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *